Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, April 15, 2011

My Big Family - I love u all very much



Ali B Mamat (Abah) & Che Semah Binti Bahat Udin (Mama)

Terima kasih abah kerana sentiasa melindungi & menjaga diri ini. Sentiasa mengambil berat & berkerja keras untuk anak-anakmu ini.
Terima kasih mama kerana telah mengandungkan aku selama 9 bulan 10 hari, melahirkan & membesarkan aku sehingga aku teguh hidup sehingga sekarang.


Suhazlieza Binti Ali (Kakak)

Terima kasih buatmu Kak Lieza kerana sentiasa berada disisiku ketika aku amat memerlukan sokongan & dorongan darimu. Kita telah banyak mengharungi suka duka hidup di kota metropolitan ini. Terima kasih kerana bagi aku peluang kerja di 7 Eleven, itu adalah pengalaman yang sangat bernilai.


Masrol Effendy Bin Ali (Abang)

Terima kasih kerana budi baikmu kerama meminjamkan aku buku sekolah (warna hijau - dah lupa buku apa tu). Terima kasih kerana bersusah payah menunggu aku di puduraya semasa aku pulang bercuti dari KMP(Kolej Matrikulasi Perlis). Dari situ aku belajar untuk berdikari sendiri supaya tidak menyusahkan orang lain.

Masroul Faizal Bin Ali (Adik)

Tentang ko...apa yang menarik ek. X byk yang aku nak cakapkan pasal adik aku sorang nie. Perahsia orangnya & suka menyendiri. Pengalaman yang lepas2 jadikan lah sebagai panduan hidup.

Masrol Adani Bin Ali (Adik)

Adani...nie lagi sorang adik aku yg selalu wat aku sakit kepala. Nie ikut perangai abg dia. So, jadikanlah pengalaman itu satu panduan untuk hidup lebih baik di masa2 akan datang.

Suhazlinda Binti Ali (Adik)

Adik aku yg ini dah habis study kat Kolej Masterskill. Harap dia sentiasa berjaya dalam apa jua yg dia lakukan.

Suhazliana Binta Ali (Adik)

Yang nie plak still study di UKM. X ingat la course apa dia amik mcm Bioteknologi kut..ye ker? Yg nie otak genius dlm family. Bila dh jd doctor nnt jgn lupa kat aku ek.


Suhazlin Binti Ali (Adik)

Dalam family aku, adik Lin aku nie yg paling suka melaram. Impian dia nak jadi model. Hehehehe....Skang tgh study kt Politeknik Johor, amek course Pelancongan. Suka betul dia nie klu dpt g makan angin.

Masrol Ikram Bin Ali (Adik)

Ustaz Ikram...eerrmmm sgt sesuai sbb orgnya agak alim skit. Suka solat kt masjid. Yang nie pun minat dalam bidang perubatan.


Suhazliara Binti Ali (Adik)

Gud luck in ur PMR. Masih blaja di tingkatan 3 di Kelantan tp x ingat nama sekolah tu. Yg nie adik pompuan paling bongsu.

Masrol Adham Bin Ali (Adik)

Masih study dlm form 2. Blaja elok2 yer Ek Ek (panggilan utk Adham dr kecik sampai skang)


Masrol Ikhwan Bin Ali & Masrol Imran Bin Ali (Adik paling bongsu) 

Abg Wan (panggilan tuk si debab) & Bibi (panggilan tuk si bongsu). Diaorg berdua nie suka sgt bergaduh tp kadang2 kamcing, tu yg aku x paham tu. Abg Iwan nie manja sgt ngan mama dia tp si Bibi plak relaks jer. Pasal tu la Abg Iwan selalu kena buli ngan Bibi.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...