Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Thursday, May 26, 2011

Tak berapa sihat

Jarang sungguh aku sakit tp bila dah sakit lambat nak sembuhnyer......
Makan ubat...? Errrmmm bukan takut nak mkn ubat nie tp x nak biasakan diri "sakit skit makan ubat" (baca dgn nada ngada2 sebyk 2 kali).

X nak terlalu bergantung sgt ngan ubat




Biasalah kan musin dh x menentu nie jap panas jap ujan.....

Dah la duk dlm ofis yg de aircond.....bdn rasa sakit2 semcm jer..."tuan Dr boleh tolong ubatkan saya x"...mintak kiss skit...hehehehe

Mudahan2 aku akan sembuh dgn kadar yg segera.....penat doh...hidung berair, batuk2, tekak gatal.....

2 comments:

  1. liniiiiiiiiiii......tak tahu lak ko ada blog...ishhhh...ajar2 la aku ek...i'm newbie...

    ReplyDelete
  2. hehehe....
    aku pun bru kenal dunia blog....
    aku pun masih blaja lg...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...