Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, June 22, 2011

Forum - NCCR 2011 @ Bukit Ilmu, Hospital Sungai Buloh

Selesai sudah forum NCCR 2011, kalau ikutkan hati mals betul la nak g forum2 nie. Duk dengar benda yang sama jer setiap thn forum nie dianjurkan. Xde benda lain ker yang boleh wat forum tu jd menarik tertarik daboooommmm.........
Pagi semlm smpai kt Hospital Sungai Buloh dlm kul 6.40 pg...awalnyer sampai. Pintu pagar Bukit Ilmu tu x buka pun lagi. Cian my hubby kena tunngu aku, sbb nak biarkan aku sorang2 kat situ karang kena kidnap lak.

Apalagi sambung tido la...lebih kurang kul 7 lbh my boss call..."Lini, you dekat mana, I dh sampai nie".......Cesss..aku dh sampai awal dr dia....malas tul la nak lepak ngan boss.....mesti duk citer pasal kerja..kerja..kerja...x seronok langsung

Forum hbs dlm kul 1.45 tghari, after lunch kt situ, kitaorg blik ofis la....smbg kerja mcm biasa. Ingatkan leh blik wal. Hampeh betul!!!!!!

1 comment:

  1. Бегая по просторам [url=http://trek-torrent.ru/]интернет[/url]а я видел очень много сообщений с вопросом: как быстро умереть и чтобы без боли?
    Никто помирать не хочет, но всё таки интерес есть. Может быть кто знает какие способы умереть быстро и без боли? Не прыгая с крыш, не топя себя и не глотая кучу снотворного.
    Если будет ответы будет [url=http://onlinevse.ru/]Классно[/url]

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...