Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Thursday, June 23, 2011

Pencarian ini telah berakhir



Meniti hidup yang panjang amat memenatkan....betulkah kehidupan ini masih panjang?. Terluka hati dek percaturan hidup yang kadang kala melemaskan emosi dan minda. Terluka hati diterajang, disepak sesuka hati oleh dia yang tidak pernah memahami betapa hati dan jiwa ini terlalu rapuh untuk diseksa sebegitu.

Tidak salah andai kata melayan dan membelai jiwa dan hati ini dengan kata-kata manis tapi bukannya bermadah helah. Tidak salah andaikata diri ini kau terima seadanya  sebagaimana aku menerimamu. Kejamnya dirimu memperlakukan diriku sebegitu. Tiadakah secalit rasa cinta dan sayang kepada diriku ini.

Sayang seribu kali sayang. Cinta yang kuberikan dibalas racun yang membinasakanku. Sayang yang ku berikan, duri tajam kau tusuk di hati kecilku ini.

Cinta...ini destinasi terakhirku. Pencarian C.I.N.T.A telah berakhir di sini. Biarkanlah aku kuburkan rasa cinta di sini, kubur cinta tanpa tanda untuk aku ingati sampai mati.......


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...