Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, July 13, 2011

1st anniversary - 27/03/2011



Teringat 1st anniversary aku rie tu. Takde apa yang best pun. Takde cake. Takde candle light dinner.

Husband ajak g main bowling kat Ole-Ole Seksyen 18 Shah Alam. Mula-mula tu keras hati tak nak ikut tp husband pujuk gak, katanya kesian klu aku duk umah sorang2.

Sampai kat Ole2 tu akak ipar, abg Ipin, 2 org anak sedara aku duk tggu. Dah x sabar2 nak main. Aku tgk jer la diaorg main. Nak main masa tu mmg takde perasaan lgsg.

Cepat tul masa berlalu......

Kadang-kadang rasa nak putarkan semlm menjadi hari ini, walaupun ku tahu masa tidak mampu diputarkan kembali.....terasa cepat masa berlalu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...