Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Monday, July 11, 2011

Batuk & selsema lagi daaa....



Mudah sgt kena virus aku nie. Rie tu baru jer demam nie dah demam lg. Nie semua gara2 naik public transport la, kiri kanan org selsema & batuk. Tak tau nak lari kat mana dah.

Orag kata sakit tu penghapus dosa-dosa kecil :-).

2 comments:

  1. sama la...batuk tak berenti,gatal yang amat tekak ni...

    ReplyDelete
  2. cik sueiza, aku nie batuk dh bermggu2..dh sampai berdarah dah...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...