Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Thursday, July 14, 2011

Berblog.....sangat menyeronokkan


Nampak gayanyer mcm nak kena sambar 1 biji laptop jer. Tangan nie dah macam gatal2 nak menaip jer. Karang berblog kat ofis.....keje ofis semua tak buat..kes naya tu....hehehehe..

Semakin seronok membaca blog2 owg lain. Byk ilmu yg dapat dikongsi bersama. Byk benda yg baru aku taw mengenai blog nie. Blog juga boleh wat duit....Tak sangka betul la

Nmpk gayanyer kena wat budget semula nie tuk dapatkan laptop sambil tu leh wat keje kat umah kan...byk faedahnyer.....nk guna PC hubby...de 4 kepala nk guna..aku? pastinyer org yg terakhir akan dpt guna PC tu

Harap2 ujung tahun nie dapat bonus, leh la sambar 1 laptop.....semoga impian murniku ini tercapai...amin...

4 comments:

  1. sama la kita..dok kumpul budget nih..nak sambar laptop...

    ReplyDelete
  2. puteri rimbs - sma2 kita berusaha ek..chaiyok..chaiyokk

    ReplyDelete
  3. Muz - TQ so much...owg lain dh lama de laptop sendiri..malunyer

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...