Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Tuesday, July 12, 2011

Berkampung d Summit Hotel Subang Jaya

Jumaat (08/07/2011) Ahad (10/07/2011) berkampung d Summit Hotel sebab kena distribute borang untuk pusat dialisis.

Bosan sungguh sebab xde benda yang menarik pun kat situ. Dah weekend tu de opresi "BERSIH". Jalan jam giler. Mereka2 yg terlibat dlm kegiatan haram ni mmg x berperikemanuasiaan lgsg la.

2 comments:

  1. byk keburukan je dr kebaikan .. bersih lah sgt kan

    ReplyDelete
  2. a'ah la qaseh....teruk betul la diaorg tu...bersih? xde bersihnyer makin kotor ader la...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...