Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, July 29, 2011

Durian oh durian

Alhamdulillah....

Petang td member baik saya namanyer Nazlinda Md Zaini telah sms dan bgtau durian yg saya order dr ayah dia a.k.a ayah angkat saya (saya jer yg perasaan jd anak angkat pakcik Md Zaini nie) dh ader.

Petang semlm dia sms katanyer bru de 10 biji dan petang td dia bawa 20 biji + 4 lg....durian2 nie datangnyer dr Felda Kechau 1 Kuala Lipis Pahang.......

Terima kasih buat Nazlinda, suaminya Samad Bahri dan x lupa wat ayah angkat pakcik Md Zaini, wat susah2 jer bawakan durian tuk saya.

Durian nie akan dibawa ke Sabak Bernam (umah mak ayah mertua saya). Sekali sekala belanja diaowg durian Pahang......so delicious, x sama dgn durian yg ader di pasaran

Saya nie menantu yg baik kan? perasan jer lebih....hehehehe

6 comments:

  1. Karukord Jagau's - mmg bru jatuh, xkan sempot punya lah....mkn ckit2 dh la

    ReplyDelete
  2. best tu makan durian.selamat menyambut Ramadhan :)

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut bulan ramadan..
    Selamat berpuasa.. :)

    ReplyDelete
  4. asniaziz & Lulu Caldina ~ selamat menyambut ramdhan al-mubarak

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...