Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Tuesday, July 19, 2011

Kita main bakar-bakar

Sabtu baru nie blik kg my hubby kat Sabak Bernam

Xde aktiviti nk buat memandangkan my hubby kena kerja kt Kuala Selangor.

Apa nak buat ek.......????? Kita main bakar-bakar la ek...... Bawah nie menu tengahri, masak simple2 jer la...byk sgt lauk karang x terjamah lak.


Ikan keli bakar - Adik Iwan yg bakarkan

Ikan keli bakat Part II

Kicap, air asam, ikan goreng

Nie lak labu air masak gitu2 jer

Ikan pari bakar

Malamnyer lak kitaorg g Sungai Besar. My hubby teringin benor nak makan durian padahal nak makan seulas dua jer, dia mana boleh makan durian byk2.....My hubby n adik Iwan pilih durian de la dlm 10 biji...mak aiii byknyer

Nie jer yg berjaya di snap yg lain dh selamat.......

Tinggal kulit...siap tuk dibuang.....

4 comments:

  1. huu part durian tuu akoo jeless~~
    :)

    ReplyDelete
  2. akoo - skang nie leh dpt durian longgok 4 biji RM10..tu kat pekan Sabak Bernam la...hehehhe

    ReplyDelete
  3. skang mmg musim durian kan. tu jual murah tuu.

    ReplyDelete
  4. nabila faryzza - x jgak sbb skang nie ramai yg jual durian cara timbang :-(. berat kulit jer..isi xde sgt pun

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...