Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Tuesday, July 19, 2011

Saya dari Universiti Utara Malaysia



Jom jawab soalan pulak.

1. Nama panggilan?
- Family panggil "Lini", kawan, keluarga mertua & ipar duai panggil "Sue", ader gak yang panggil "Nini"

2. Universiti mana korang (aku) dapat or tengah belajar or dah habis belajar?
-  Dah nak habis belajar dah. Dulu study kt Universiti Utara Malaysia

3. Course yang korang (aku) dapat?
- B.Finance :-)

6 comments:

  1. oo da abis belajar da..tp xpe boleh tolong ajarkan dak2 junior kan?hehe..

    tq join ye.. ^^, gudluck utk semua yg akak lakukan..

    ReplyDelete
  2. dah lama hbs dh...thn 2005 konvo..huhuhu

    ReplyDelete
  3. banyak nya panggilan nama...samalah ngan saya..ahaks

    ReplyDelete
  4. MamaEma - tu la pasal byk sgt nama nyer tp saya tetap org yg sama

    ReplyDelete
  5. untung la dapat balajo sampai U...he.UUM kolej mana??kolej kachi ke???perwaja ke???proton ke???TNB ke???hehehe

    ReplyDelete
  6. duk kolej proton...blok F atas bukit tu...dr sem 1 sampai sem 6..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...