Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, September 9, 2011

Datang dari mana...?


Macam x percaya jer. Betul ker nie? hahahaha.....aku tergelak sorang2 macam nak pecah perut. X sangka lak de owg dr luar yg sudi baca blog aku yg ntah apa2 nie

Apa2 pun thanks la pada mereka2 yg sudi singgah di blog yg tak berapa berlemak n tak femes nie.....

4 comments:

  1. wahh ramai nye pendatang luar.. bgus2.. happy blogging yaaa

    ReplyDelete
  2. hehehe.....mesti orang pakistan minat ngan awak ni...hehehehe

    ReplyDelete
  3. BERT ~ tu la pasal, betul2 ker org luar nie...

    azam ~ saya suka org melayu tp klu org pakistan suka saya, saya x boleh nak marah....heheheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...