Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, September 7, 2011

SAYA BLOGGER PINK BERLEMAK.



Nak join...? Klik kt sini sayurlemak

Saya mmg suka warna pink tp xde fanatic sgt smpai serba serbi warna pink kan...dh tua2 cenggini malu la klu dr ujung rambut smpai ujung kaki warna pink.....hehehehe

Pink tu warna yg rapat ngan wanita, gadis dan sama waktu dgnnyer....

Blog nie masih belum berlemak lg.......hikhikhik

6 comments:

  1. Blog berlemak tak apa jangan kita yg banyak lemak kan....

    ReplyDelete
  2. haha..berlemak ek??sally ngah sibuk ternak lemak pas pose pas raye huu lemak da ilang...

    ReplyDelete
  3. Azam ~ thanks ya sudi gak terjah blog sya yg x seberapa lemak nie

    Kakzakie ~ lemak dah naik tepu nie

    si cantik sally ~ mujur gak lemak mau ilang kan

    ReplyDelete
  4. ramai yg ternak lemak pas pose2 ni kan ehehehe

    ReplyDelete
  5. salam,sorry azzah lambat datang.tunggu list tau.azzah buat cantik-cantik

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...