Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, September 28, 2011

SEGMEN : Lagu Ini ...



Saya x tahu apa masalah saya sbb setiap ari saya seakan wajib jalan2 ke blog nie kancil8349. Masa sekodeng blog kancil8349 saya ternmpk segmen nie lalu saya pun join la.

Mesti rakan blogger tertanya2 kenapa saya x memilih lagu2 yang berbentuk cinta kpd kekasih atau si suami. Lagu2 cinta utk suami terlalu byk tetapi kali nie saya nak dedikasikan lagu ini buat rakan2 seperjuangan saya semasa di sekolah menengah. Kenapa sek menengah? Ssbb saya xde 1 pun kenangan manis semasa sek rendah....

Lagu pilihan saya ialah :~ Sahabat (Penyanyi : Amar)


16 comments:

  1. terima kasih kerana sudi menjadi pengunjung setia blog Kancil 8349. Kancil rasa terharu...


    Selalu dengar lagu nie tapi ndak tahu tajuknya...Kancil suka mendengarnya...mengingatkan rakan - rakan sekolah dulu...ke mana mereka semua...apa cerita mereka sekarang....rindunya

    ReplyDelete
  2. Kancil 8349 ~ sgt suka dgn blog kamu...klu lini dgr lagu nie sorang sure menitis airmata...

    ReplyDelete
  3. thanks lini...semoga persahabatan kita kekal ke akhir hayat kan....

    ReplyDelete
  4. puteri rimba ~ semoga persahabatan kita ini akan berkekalan sehinhha ke akhir hayat kita..love u so much

    ReplyDelete
  5. Han mmg suka lagu AMAR ni...^_^

    http://sempoi-zone.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

    ReplyDelete
  6. dah lama Tia tak dengar lagu ni . dulu selalu dengar dalam radio :)

    ReplyDelete
  7. hehehhe..wahhh best lagu nieee, huhu!

    http://www.alyaesprezzo.com/2011/09/ku-menanti-ku-menangis.html

    ReplyDelete
  8. teringat zaman sekolah dulu2...lagu ni time sekolah kot..hehe..

    http://marinafazli.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

    ReplyDelete
  9. Musang ~ pernah dgr x?

    Panggil Aku Han ~ lini pun suka lagu Amar gak

    Ini Kisah Tia ~ dh jarang radio putarkan lgu nie

    Alya Esprézzo™ ~ mmg best. hayati lah lagu nie

    Marina ~ zaman sek yg paling best

    ReplyDelete
  10. singgah follow sini

    jom follow ai pulak

    ^_"

    ReplyDelete
  11. untungnya kancil ade pengunjung setia...

    neway salam perkenalan...

    datang balas kunjungan...

    lagu yang menarik...

    rajin2 la singgah tmpt sy ek??

    www.ribut-mengundang.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Si BuDaK KaChAk ~ klu ikutkan hati nak jer blogwalking kt semua blog kwn2 tp x sempat la..

    ReplyDelete
  13. best lagu ni..:)


    iz singgah dari segmen yg sama yer..:)

    ReplyDelete
  14. ~iz~ thanks sbb sudi singgah...lagu ni mmg best..sgt sukakan lirik lagu nie

    ReplyDelete
  15. suka lagu nie..tersentuh sejenak..dr segmen yang sama :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...