Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, October 28, 2011

Gamsa-hamnida Nuffnang

Assalamualaikum dan salam sejahtera.....

Entry kali nie nak cerita pasal Nuffnang

Tak nak cakap lebih-lebih dan merapu-rapu, tengok ajer kt bawah nie
Terima kasih Nuffnang

8 comments:

  1. seronok dapat voucher ye...hehe mekasih juga pada nuffnang.

    ReplyDelete
  2. Rahmah Ram Ram ~ seronok kak. bkn senang nak dpt kan....

    ReplyDelete
  3. kena beli 2 kan..boleh la belanja Bro ahmad ni heheee

    ReplyDelete
  4. wah....bestnya dapat voucher...kancil pun mahula

    ReplyDelete
  5. nak guna voucher tu tapi jauh sangat la plak. hehehe.

    ReplyDelete
  6. baeknyer pakcik nuffnang....tahniah....nanti kim salam ngan makcik nuffnang lak..mane tahu dpt gak nnti

    ReplyDelete
  7. Bro Ahmad ~ Kongsi ngan my hubby jer

    Kancil 8349 ~ nak belanja kancil tp kancil jauh sgt

    NasZ~ mmg jauh pun

    ZannaSweetCottege~ teruja bila dpt voucher

    Yumida ~ Nuffnang mmg sgt bermurah hati...hrp2 lps nie leh dpt BE

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...