Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Monday, October 10, 2011

Kembar Remy Ishak

 
Babe, I Love You 2010 Filipina komedi filem romantis yang dibintangi Anne Curtis dan  Sam Milby. Bukan nak citer pasa l filem komedi nie tetapi pasal pelakon lelaki yang bernama Sam Milby tu.

Ader pelakon Malaysia yang seiras2 Sam sapa lagi klu bkn abg Remy Ishak...x caya cuba tgk gambar kt bawah nie...sama x? sama tp x serupa..camner tu.....





 
Sam Milby


Remy Ishak







 








14 comments:

  1. aah la.. ade iras sikit :)

    kita kan ade kembar 7 kat dunia ni.. hehe

    ReplyDelete
  2. Qhaifa Nur ~ ader iras2 kan..

    Adylia Qarissa ~ lebih hensen jejaka malaya nie

    azam ~ lain ker? ader sama skit2

    Nafisah Ruslan ~ yup de iras klu tgk dlm filem komedi tu bru nmpk mmg de persamaan

    ReplyDelete
  3. lain macam je tengok...mungkin kening je kot sama

    ReplyDelete
  4. kayrul-shah - maybe pandangan org berlainan kut

    ReplyDelete
  5. macam sama dari luar je...mesti minat tengok cerita nie kan..kot artisnya...hehehe

    ReplyDelete
  6. aah..cm sm laaa...ni mmg mengikuti drama siri filipina nih...pengako sayo

    ReplyDelete
  7. pelanduk dua serupa kot..hehehe

    ada iraslah

    ReplyDelete
  8. Kancil 8349 ~ masa tu xde citer entah camner leh ter tgk citer Filipine tu

    Yumida ~ dulu laayn gak citer dr belah sana tp sejak thn 2005 dh x baper layan

    MamaWma~ sama skit2 jer kan mama

    ReplyDelete
  9. Fad ~ ye ker kita sebaya..fad duk kat klang area mana?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...