Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Thursday, November 10, 2011

Neelofa bogel?

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia......

Sebentar tadi pergi lawat En.Nuffnang sebab dah lama tak jenguk kan ~ kena jenguk-jenguk jugak walaupun tahu traffic xde la tinggi mana mcm blogger lain kan....

Tengok-tengok kat Analytics - Keywords...aduyai...sapalah yang mencari gambar yang bukan2 nie. Harap maaf nie bukan blog tut..tut..tut ok....

Cari lah benda-benda yang boleh tingkatkan ilmu pengetahuan, yang boleh membina sahsiah diri rohani dan jasmani, sesuatu yang boleh menajamkan minda berfikir secara kritis dan kreatif, carilah sesuatu ilmu yang berguna untuk dunia dan akhirat.....

Akhir kata renung-renungkan dan selamat beramal ~ Prof Izzi

4 comments:

  1. citer2 panas memang cepat naik, bukannya apa nak tengok betul ke, metaliti rakyat kita...

    ReplyDelete
  2. betul tu su..kadang takut tgk keyword tu... mcm2 benda kotor diaorg cari..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...