Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Sunday, January 1, 2012

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 


Bersendiri itu ada kalanya perlu. Untuk apa kita bertemu dan sering bersama seandainya dalam hatimu aku sudah tiada. Biarlah kita menjauh dari menghampiri agar kelukaan hati tidak berulang lagi.

Biarlah kasih cinta sayang kita putus tidak bersambung lagi. Kerana jika terkenang ianya akan mengembalikan kesedihan daam hati ini.

Sudah cukup kelukaan yang telah kau berikan. Sudah tak tertanggung hati ini untuk memikul setiap bebanan perasaan yang sering menghantui diri ini..

Dengan rasa rendah diri aku ingin pergi jauh dari hidupmu. Kau dengan cara hidup kau dan aku dengan cara hidupku. Sudah tertulis kita tak mungkin bersatu. Cinta yang hadir sekadar menguji diri kita.
Biarlah semuanya menjadi satu memori di lipatan sejarah, jangan dibuka lipatan sejarah itu dan membuat parut ini akan terluka kembali.

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.

7 comments:

  1. teringat pada ex-boyfie. biarlah masing-masing hidup dengan cara masing-masing sekarang. apa yang pernah hadir hanya sekadar untuk menguji :)

    ReplyDelete
  2. yang berlalu biarkan berlalu...
    mulakan ari baru dengan senyuman (^_^)..tau mau sedih2 lagi..

    ReplyDelete
  3. menarik semua kata2 kat entry akak..
    suka sangat :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...