Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, March 9, 2012

: : Happy Birthday My BFF = = = = => Shahru

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 


Hari nie genap umur BFF saya 30 tahun.....

Happy birthday buat Mohd Shahru Azuan B Sidek. Semoga Allah swt mengurniakannya kebahagiaan dunia dan akhirat. Semoga Shahru panjang umur dan dimurahkan rezeki. Semoga Shahru cepat bertemu jodoh dengan wanita yang baik2.

Untuk pengetahuan rakan blogger, saya dan Sharu telah mengenali satu sama lain sejak tahun 1996 masa tu kami berada di tingkatan 2 Sekolah Menengah Kebangsaan Padang Tengku Kuala Lipis Pahang. Alhamdulillah persahabatan yang dijalinkan ini berkekalan sehingga hari ini -----> 16 tahun ~ Cepat benar masa berlalu ~

Shahru nie pendiam orangnya. Kalau tak kenal mesti orang beranggapan Shahru nie sombong. Tp sebenarnya dia seorang yang sangat baik hati, pendengar yang setia, setiakawan dan byk lagi kebaikan dia.

Syukur saya kepada Allah swt kerana mengurniakan saya teman-teman yang sangat baik. Masa sekolah dulu ramai yang berprasangka yang kami nie couple. Prinsip saya "Kawan tetap kawan takkan berubah menjadi lawan atau pasangan bercinta". Saya hendak menjadi kawan dia yang terbaik hingga ke akhir hayat saya. Saya ingin melihat dia bahagia. Terlalu banyak suka duka kami masa sekolah dulu.

Shahru....kamu adalah kawan baik saya. Saya sentiasa mendoakan kegembiraan dan kebahagiaan milik kamu. walaupun tanpa kamu sedar bahawa saya amat menyayangi kamu sebagai seorang sahabat cuma masa telah menjarakkan kan kita. Dari kejauhan ini aku memohon pada Yang Maha Esa untuk melindungi diri kamu di mana saja kamu berada...


Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

8 comments:

  1. kamu berdua pula adalah BFF saya...shahru dari umur 2 tahun hingga kini...banyak kenangan masa kecil...my childhood memori...cik lini pulak dari tingkatan 2 saya kenal...makin la kamin serasi heee...thanks coz sudi jadi kawan saya

    ReplyDelete
  2. Happy birthday sharu... Semoga persahabatan kalian berkekalan selama2nya..

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday utk Shahru =)

    sekolah Kuala Lipis ? hihihi satu sekolah ngan Siti Nurhaliza ker ? :p

    ReplyDelete
  4. puteri Rimba ~ kamu jga BFF saya.....saya akan wat entry tuk kamu nnt...

    Tea ~ amin..tq

    fizafantagirO ~ bkn 1 sek den Datuk Siti...tempat membesar jer sama

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. PAk su nie kawan baik Sue taw.....sgt2 syg kat dia..klu aman taw jeles tak agaknyer

      Delete
  6. Replies
    1. terima aksih..klu dia tahu mesti terharu nie

      Delete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...