Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, April 11, 2012

: : Jangan Kembali Lagi : :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 


Cinta....apalah yang aku tahu tentang cinta
Cinta....apalah yang aku tahu tentang rasa 
Cinta.....Cinta aku padamu sudah tiada
Tiada lagi tunas rasa cinta

Tubuhku kaku dan hati menggumam
Benarkah mesej di inbox itu darimu?
Setelah diteliti, benar sekali
Mesej dari bekas kekasih hati

Kenapa kau bertanyakan aku lagi?
Padaku kau telah lama mati
Biarlah aku sendiri
Aku tak ingin menangisinya lagi

Aku mohon agar kau tidak lagi kembali
Jangan bermain dengan api, kelakkan membinasakan diri
Pergilah.......biarkan aku begini
Pergilah..... aku rela sepi sendiri

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

10 comments:

  1. Replies
    1. cantik x pak su.....semlm try adobe photoshop aman...tp masih x reti nak guna..kena masuk belajar semula nie

      Delete
    2. Cantek.....

      Adobephoto.....pelan2 belajo :)

      Delete
    3. pak su kan tok guru sue..tok guru sibuk bebenor...anak murid terabai

      Delete
    4. sibuk berblogging ker sibuk bercinta nie..huhuhu..tunjuk ajar ku sifu

      Delete
  2. Replies
    1. ooppss..bukan...saya pinjam dr En. Google...kebaykkan gmbr kt blog nie diambil dr Google

      Delete
  3. lini...ada software photoshop tak?...sue punya hilang,budak2 amik tak pulang..huuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ader..tp bkn sue punya la...aman yg punya......hehehe

      Delete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...