Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, April 13, 2012

: : Simple-simple jer : :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Malam nie menu simple ajer ~ ikan bakar (bakar dalam kuali jer), kicap (nie wajib tuk wat cicah) dan  sayur campur masak ngan sos tiram.

Habis diet saya dalam bulan nie. Dah masak sedap-sedap kan perasan lebih .Wajib la kena makan takkan tengok jer. Kecur air liur

Selamat menjamu selera buat kawan-kawan yang sedang menjamu selera. Yang penting kurangkan garam, ajinomoto dan gula dalam masakan ok......Kesihatan perlu diutamakan...

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

13 comments:

  1. Aiii dua ekor je ikan......mana cukop hehehe

    ReplyDelete
  2. 2 ikan tu tuk iwan n aman...seekor ikan lg ader bawah tudung saji utk sue......cukup la 2 ekor ikan tu besar la

    ReplyDelete
  3. masak cukup2 3 org mkn jer.....hahaha....terlupa kat paksu jap...hukhukhuk ^__^

    ReplyDelete
  4. aummmm bestnyeeerr lapar pulak raseeee ;/

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. ader 2 entry tertunda...lupa nak amik gambar ngan aman....huhuhu...tq sudi menjenguk di sini

      Delete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...