Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Monday, May 21, 2012

Bau tengit........minta oksigen....

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

 
Yang nie tak berapa gemar nie. Pagi-pagi dah smell something yang tak berapa nice.

Bukannya nak kata tubuh saya bau wangi pun....Takde la nak kata badan saya nie bau cam kedai perfume pun at least jangan lah duk dera hidung kawan nie.

Macam nak pengsan...minta bantuan oksigen...oksigen....

Dari tadi duk tahan nie. Kalau yer pun tak nak mandi pagi...Tolong la spray badan tu ngan perfume...biar lah harum skit jer pun tak per...Nie bau tengit giler...bape hari tak mandi nie kawan oooiii.....

Tau dah mmg tabiat awak tak suka @ susah mandi pagi. Tolong la spray badan tu tolong lah yer...please........please........

Notakaki: Saya pun ada masalah bau badan...kalau berpeluh ....tak sanggup la nak bau. Tapi dah cuba pelbagai cara tuk kurangkan bau badan dan alhamdulillah akhirnya saya berjaya.....

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

24 comments:

  1. Kesian dia. Mungkin dia tak tahu badannya berbau! Tapiiiii... dia tak rasa rimas ke bila tak mandi? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun kesian kt dia....x tau la klu dia x tau yg bdn dia berbau...

      Delete
  2. hik hik hik... yup memang seksa giler klu duduk dgn org yg bau badan ni... bukan nak kata kita ni wangi tapi itulah hakikatnya... kadang-kadang org yang badan berbau nih.. kena jugak peka dgn suasana... bukan nak salahkan diorang... tp diorang pun kena peka jugak dgn badan sendiri...

    ReplyDelete
  3. if naik LRT masa tgh hari lagik best
    blh bau mcm2 hahaha
    sabaq jer la

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu naik punlic transport..mak aii...x tau nak kata camner la.....

      Delete
  4. Hihi... pandai je Sue kata dia tak mandi pagi....
    Rumah dia tak ada air kot
    Atau kena hadiahkan dia perfume...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak...tgk muka pun leh tau org tu mandi ker tak....umah area damansara pelik gak klu xde air...tmpt elit tu...

      Delete
  5. ciannye beliau.. maybe die lupa nk cium bau badan die kut.. tu yg xperasan.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tau kut pura2 x tau sbb xde yg menegur

      Delete
  6. sebenarnya tak perlu perfume sangat pun,kalau malas mandi,pakai sebaldi perfume pun tak jadi gak,kalau hormon tu lain la,dah mandi kebersihan terjaga,bau pun tak de la mcm org tak mandi kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lini yg mandi byk kali nie pun still rasa bdn bau busuk sbb hormaon lini kut..lini nie mudah berpeluh....

      Delete
  7. nasihat laa..dia cara berhemah atau hadiah kat dia minyak wangi...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia xsuka bau minyak wangi...nak pakai? lagi la

      Delete
  8. klu ada kwn cam tuh tak tau kan cam mana nk gtau tkt kang terasa ati pulak hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. officemate nie...mujur lelaki, klu pompuan....?

      Delete
  9. wah...mmg dugaan btol...klo da tiap2 hr mmg tahap kritikal da 2...kna ckp ngn dia gk la tp tkot naty dia plak trsa kn...huuuu

    ReplyDelete
  10. yuppp.. tp x lawan bau budak india lepas pjk, masuk kelas jer, sapa tahan bau tengik.. isshhh

    ReplyDelete
  11. x pe...asal jgn bau stokin.....ekekekee

    ReplyDelete
  12. memang pening kalao bau badan yang tak mandi ni.. sabo je la kan ahaha

    ReplyDelete
  13. hehehe sian akak
    tahan jew,tutup hidung kalo terserempak ngan die hehe~
    kalo sy memang terus pitam haha~ mesti automatik kepala pusing kat org tu "ish nape bau sangat" ekekeke~

    ReplyDelete
  14. uii...mmg pernah kena gini..adoii..mmg lemas dibuatnya..mcm bau kambing..opss..terlebih sudaa...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...