Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, May 9, 2012

: : Dapat RM19,000......Aku Kaya !!!! : :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 
 

Dalam pukul 11.03 pagi tadi dapat mesej camnie. Nie entah kali ke berapa puluh dah dapat mesej bonggok camni.

Saper yang kaya sangat tu nak derma RM19,000 buta-buta jer kat saya nie. My hubby jarang isi minyak kt SHELL. Selalunya  kat ESSO dan PETRONAS sebab tu jer yang dekat ngan area rumah.

Nie la dikatakan tak de kerja cari kerja tuk menipu orang.

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

11 comments:

  1. memang menipu je ni. jangan terpedaya.

    ReplyDelete
  2. Sudah banyak pendedahan dibuat pun, masih ada juga yang terken, kan? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. syarikat telekomunikasi tak wat tindakan apa2 ker kan

      Delete
  3. jangan terpedaya...delete terus bahaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat td terus jer delete..wat nyemak dlm inbox jer

      Delete
  4. la ni mmg byk benda gini khen
    menipu jer keja nyer

    ReplyDelete
  5. hehe kalau betul lah.. fuhhh besnyaaa.. tp apakan daya, rezeki boleh ke datang bergolek mcm tu kan... ape lah manusia ni

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...