Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Tuesday, May 15, 2012

: : Hari lesu sedunia : :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

Ari nie takde topik atau citer yang nak ditulis sebabnya. kerja banyak sangat. Ditambah dengan kesihatan yang tidak mengizinkan nie. Selsema + batuk . tekak nie gatal2 rasa cam nak muntah jer. Mujur de gula2 hack yang setia disisi.

Memandangkan Khamis nie boss nak terbang ke Sarawak atas urusan kerja terpaksa lah saya amik alih kerja dia yang tak seberapa tu...huhuhu...tambah lagi beban kerja. Dah la kerja sedia ada tak terbuat nie ditambah lagi...Kerja...oh..kerja bila la nak habis nie.

Ada sapa-sapa rindu kat saya tak? 

 
Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

6 comments:

  1. alala... makan ubat yer jika x melarat nanti..
    ermm kerja mang x pernah habis.. all the best ya :)

    ReplyDelete
  2. sudah follow,klau sudi follow me back yea...

    http://ceriteraakid.blogspot.com/2012/05/give-away-movie-avengers2012-ceritera.html

    ReplyDelete
  3. salam kenal, arini ogyep pun x nak cakap banyak...demam.. cough & cold..

    ReplyDelete
  4. linda baru je elok demam, bayangkan cmne seksanye bile seminggu demam, selsema n skit tekak...huu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...