Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, May 2, 2012

: : Kesedihan Mula Melanda : :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

Kembali semula setelah bercuti dari Khamis minggu lepas. Suka tak balik kampung? Gila kan, mana tak sukanya. Boleh jumpa dengan Mama, Abah dan adik2 tersayang. Boleh berehat tanpa fikirkan hal2 kerja dan ofis. Nak dapat peluang macam nie bukan senang. Jadi gunakan kesempatan yang ada untuk tenangkan fikiran yang kusut nie.

Walaupun cuti pendek jer tapi tetap bersyukur kerana masih dipanjangkan umur untuk bertemu dengan orang2 yang saya sayangi. 

Kesedihan mula melanda bila nak bersalaman dengan abah, mama dan adik2 petang semalam. Sayu jer hati nie nak melangkah pulang tuk meneruskan perjuangan yang masih belum selesai. Rasanya setiap org akan hadapi dan merasai situasi yang sama mcm saya nie. Mujur airmata nie tak menitis kalaulah menitis, mesti mama dan abah pun sedih jgk.

Gerak dari Kota Jembal, Kota Bharu petang semalan dalam pukul 4.30 petang. Berhenti rehat di RNR Gua Musang pukul 7.38 untuk solat dan rehat. Pukul 8.00 mlm teruskan perjalanan menuju puncak rumahku syurgaku Taman Meru Indah, Kapar Klang.

Sampai Meru dalam pukul 12.45 tghmalam. Sebelum tu singgah McD dulu, my hubby lapar la plak. Tak elok tau makan fast food malam2. Jangan amalkan yer. Sekali sekala tak apa.

Alhamdulillah selamat sampai ke rumah. Pagi esok ader plan lagi....ke mana kita? Tunggu entry yang bakal menyusul yer......

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

1 comment:

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...