Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, May 11, 2012

: : Single But Not Available : :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 


Kalau husband baca nie mesti duk fikir bukan-bukan dah nie.Tajuk tu ada kena mengena dengan hujung minggu saya.

Memandangkan husband saya ada urusan di Singapore weekend nie ..eh..eh esok dah cuti ek....jadi dengan secara automatik saya akan tinggal di rumah Kak Long saya di AU2 Keramat. Dah biasa dah gitu kalau husband de urusan jer mesti saya duduk ngan Kak long saya

sebabnya :
1. Saya tak boleh drive..lesen kereta amik separuh jalan jer..tak tahu bila nak hbskan

2.Kat area umah saya tu takde bas or teksi yang lalu lalang...basmini lg la xde..saya mati kutu...jln yang mudah campakkan saya kt KL sure saya boleh hidup.

Mesti ada yang tanyakan. Kenapa saya tak ikut husband gi Singapore? 

Sebabnya.......byk pulak alasannya kan...^___^
1. Husband pergi sana atas urusan kerja....so senang la dia duk sebilik dengan kawan2 dia. Save budget skit.

2. Saya dah plan nak jumpa kawan baik saya Nazlinda dan Kasma. Plan nak jumpa kat SOGO jer esok. Bukan nak bershopping pun just jumpa borak2 kosong. 

3. Pernah dengar tak ada orang meeting hari ahad? Apa kejadahnya doktor2 nie nak bermeeting-meeting hari ahad... hari tu kan utk org beristirehat...mana letak kepala otak tak tahu la. Ahad nie (13/05/2012) wajib gi meeting....tolong...malasnya
 
Husband cakap...anggap kerja tu sebagai ibadah. Betulkan niat. Insyaallah rezeki akan berlipat ganda, lebih berkat. Nie yang touching lebih nie

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

7 comments:

  1. azzah pun sama,selalu suami jumpa cust time cuti sbbnya time cuti la orang lain free,dia cari duit..jd jgn cuba buruk sangka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...patut bersyukut bila dikurniakan suami yg rajin bekerja

      Delete
  2. setuju sangat....
    niat yang penting...

    ReplyDelete
  3. hehe...wat suspen jer akk kn..xper, hubby akk cri rzki...doakn yg tbaek k ^_^

    ReplyDelete
  4. sy pun kdg2 sedih kalo dia kua outstation.. tp kene phm la kn sbb dia bkerja wuwu

    ReplyDelete
  5. sabar la erk.. kena keje Ahad.. huhuhuhu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...