Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, June 8, 2012

: : Suami dah naik muak.................... : :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

Ngeri tak baca tajuk tu. Saya pun naik ngeri bila menulis tajuk tu ^__^. Suami bukannya muak tengok saya atau apa tapi dia muak dengan kesukaan saya menonton filem/drama korea.Tiap-tiap malam sure takkan miss tgk cerita korea. Tu jer pun yang saya layan. Lepas tgk cerita tu saya tido la dia pulak sambung layan tengok bola takpun national geo takpun dia layan main ps3 kt tv. 

Mujur rak tv tu takde kabinet leh kunci kalau tak saya dah kunci tak bagi dia main ps3. Jahat tak saya. Bukannya apa, kalau saya tak wat gitu dia tak nak tido. Duk main game jer kerjanya. Tido entah pukul berapa. Nak temankan dia main game jawabnya tak kerja la saya duk tahan ngantuk jer.

Berbalik tentang cerita korea tu. Mujurlah saya suka layan tgk drama/movie jer. Kalau saya tampal gambar2 pelakon korea yg cute miut kat bilik tido mau jeles tak sudah en.hubby nnt. Nie pun dah kira bagus saya tak membazirkan duit beli cd korea yg original harganya mau ratus2

Nak tahu citer apa yang saya layan. Meh rapat2 sikit. Jangan jemu tuk baca yer. Sinopsis tu hanya la ringkasan jer yer...kalu nak tau tentang drama2 nie klik la kt situ tapi nak tahu lebih lanjut ke tengok sendiri baru feel bagus punya.....


Title:Rooftop Prince
Also known as: Attic Prince
Genre: Fantasy, Comedy, Romance, Time-Travel
Episodes: 20


Drama Title: Fashion King
Alternative Title: Fashion Wang
Genre: Romance
Total Episodes: 20


 Title: Cheonmanbeon Saranghae
Also known as: Loving You a Thousand Times / I Love You Ten Million Times
Previously known as: Terms of Happiness
Episodes: 55

TV Show: Miss Ajumma
Revised romanization: Misseu Ahjumma
Episodes: 103 

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini. 

16 comments:

  1. antara yg best rroftop prince tue la dah habes last 2 weeks ago...fashion king pun dah habes ni tataw nak layan citer apa plak ngeeee @.@

    ReplyDelete
    Replies
    1. kt sana dh hbs ek...kat astro di ada balance lagi 6 episode

      Delete
  2. Replies
    1. tgk kt astro channel 393 ....line tenet kt area meru cam @#$^% jer so x best tgk kt tenet...kt maaduu tu byk citer korea best2 kan

      Delete
  3. Seingat kakcik, kakcik pernah ikuti drama bersiri Korea 'Coffee Prince' je. Lepas tu dah tak layan lagi dah. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. coffee prince pun citer best jgk...heroin tu yg lawo....

      Delete
  4. hehe..akak pn kaki filem drama korean...lama dh sy x tgk citer nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg minat tgk citer korea + jepun tp sejak kawen nie kurang dh aktiviti layan korea..tp skang hati dh berbunga2 riang tuk layan semula

      Delete
  5. kalau sy jd suami akk dh lama sy cari skandal korea bg akk jeles.. nk korea sangt ek.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai hati fiq nak wat gitu kat akak.....huhuhu...notty taw

      Delete
  6. sama lah dgn mak dara yg hantu tgk drama bersiri desperate housewife sampai somi pun naik muak dibuatnya sbb pada masa tayangan drama ni sama timenya tayangan WWE yang dia minat.. selalu berebut remote je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. berebut remote tu mmg ye..klu nk g dapur sure bawa remote sekali takut husband tukar channel

      Delete
  7. isteri Kancil pun suka tengok cerita korea nie...kancil sekali sekala je...jika bagus...tengoklah kancil...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...