Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Tuesday, June 12, 2012

: : Sukar untuk aku ungkapkan : :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 


" .....aku tak mudah tuk mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan
aku jatuh cinta...."

Barangkali ramai sudah menduga. Semacam sudah terbiasa mendengar bait2 lirik di atas. Sampai Menutup Mata..lagu yang disenandungkan oleh Acha Septriasa ini benar2 memalu jiwa saya yang sedang kering dan kosong ini.

Bait lirik lagu ini membuatkan hati nurani saya meruntun hiba...entah kenapa? Benar... ada sesuatu membuat saya pilu. Ada sesuatu membuat saya rindu.

Andai dapat ke masa lalu...ingin saya lakukan sekali lagi. Akan saya beranikan diri untuk mengungkapkan betapa saya menyintai kamu. Sungguh pilu. Kata2 itu tersekat di kerongkong tak mampu untuk saya lontarkan padamu. Maafkan saya. Bukan tidak sudi tapi saya tidak berani.

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

8 comments:

  1. ungkapan yang amat berharga buat kita dan pasangan........

    ReplyDelete
  2. amboiii.. jiwangnye dia arini hihihi

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah akan temui cinta yg Allah kurniakan untuk kita sesama manusia :) be happy!

    P/s: kajal eyeliner kalau nak kirim kat dni pun boleh. Rm10 satu.. Leh emel dni di amni_shiro@yahoo.com kalau berminat :)

    ReplyDelete
  4. Kancil suka dengar lagunya nie...hehehe..time di maktab keraplah Kancil mendengarnya...

    ReplyDelete
  5. ayat yang indah untuk diungkapkan kepada insan yang dicintai.. mmg sukar di ungkap tapi amat besar impaknya..

    ReplyDelete
  6. susah nak ungkap erk?.. okla tu.. ada orang plak senang je ungkap kata2 I LOVE YOU di bibir namun untuk ditunaikan adalah payah... mulut dan hati jarang bersatu hati untuk melakukan satu perkara yang beul2 ikhlas.. cam jatuh cinta ni.. kalau serius mmg mulut kita akan sukar keluarkan istilah atau menyatakan kita sayang / cinta seorang tu.. tapi kalau dari seorang playboy.. kata2 itu mudah... sebab ianya bukan lahir dari hati yang jujur dan ikhlas..

    ReplyDelete
  7. Menzahirkan dgn ungkapan kata ada kalanya terlalu sukar
    tapi melihat dari riak dan pelakuan boleh diketahui rasa itu
    tak perlu ada rasa kesal...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...