Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Monday, July 16, 2012

Aku Pernah

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

  
Aku pernah....
Melangkah lesu di denai itu
Daun-daun kekeringan yang berguguran
Bagai menanti kehadiranku penuh riang
Daun-daun yang berguguran itu
Seakan-akan mentertawakan aku
Akulah yang terluka
Hadirnya aku di denai itu
Membawa lara yang menyiksa jiwa 

Aku pernah.....
Berlari laju ke denai itu
Tiba-tiba kakiku kaku, aku jadi buntu
Langkahku terhenti sejenak di situ
Tak berdaya diriku
Merentas denai yang membuat aku pilu 

Aku pernah....
Datang kepadamu membawa cinta
Namun aku hampa
Rasa kecewa penuh di dada
Cinta yang ku bawa ternyata sia-sia
Cinta yang ku bina musnah sekelip mata

Aku pernah....
Rasa bahagia......tapi hanya sebentar cuma

Aku pernah....
Rasa kecewa......ia masih bersarang di jiwa
 

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini. 

13 comments:

  1. Bila sampai tang cita berpuisi ni yg tak reti nak komen cmana..slow sikit tang puisi..

    ReplyDelete
  2. nice,ayu suka kara2 ni..menusuk kalbu ;-)

    p/s:dear,jomlah join segmen ayu..hehe

    ReplyDelete
  3. best......sangat² kena bila dengar lagu hargai aku tue kan......aku pernah ....... :)

    ReplyDelete
  4. wah hebattt!dulu saya suka berpuis kalau join segmen kawan2..skrg tahap kejiwangan dh kureng hehehe...

    nice ^^ 2 thumbs up!

    ReplyDelete
  5. indah sungguh kata2 tu...suka2 hihihi

    ReplyDelete
  6. perghh puitis sungguh..
    suka ^___*
    tersentuh sanubariku, hehehe xD
    eh michelle tak g mana2 pun,saje je tu, hihi :)

    ReplyDelete
  7. lagu ke ni?puitis kata2nya..tu yg x paham tu..:D

    ReplyDelete
  8. nice...puitisnye.....punya maksud mendlm

    ReplyDelete
  9. belajar dari pengalaman....
    lupakan yang keruh ambil yang jernih...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...