Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Monday, July 9, 2012

Dejavu di Kinabalu Persis Summer Scent

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

Saya tertarik untuk  dengan judul sebuah Drama bertajuk  Dejavu di Kinabalu yang menyerikan slot Akasia TV3.  Saya mendapat info mengenai drama ini di cthoney.  

Bila saya baca sinopsis cerita ini. Saya terbayangkan akan sebuah drama korean pada tahun 2003 yang bertajuk Summer Scent. Nak tahu mengenai drama ini, sila lihat di Summer_Scent.

Pada pendapat saya jalan ceritanya seakan-akan sama, maybe ada sedikit penolakan, penambahan, pembahagian dan pendaraban yg dilakukan di dalam Drama Dejavu di Kinabalu.

Summer Scent



Dejavu di Kinabalu
Apa pendapat anda ?

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

10 comments:

  1. aah...mmg ada mirip sket2 tp ms 2 x ingt...bl akk sebut ni br ingt..krg sket follow dejavu di kinabalu sbb xbjya menarik perhatian sgt..hoho

    ReplyDelete
  2. penah tgk gak cite ni tapi mesej cerita tak berapa bagus.. dah ada tunang boleh plak layan orang lain.. adehhaii

    ReplyDelete
  3. tak penah tgk lgi summer cent ne.. iye ke same?

    ReplyDelete
  4. sama ye?..kdg2 layan gak dejavu ni..

    ReplyDelete
  5. tak penah tgk drama korea ni..last tgk pun full house ntah bila punya zaman pun tatau la...haha

    ReplyDelete
  6. summer scent dulu mmg layan..best..tapi dejavu ni tak layan,cam boring..memang ada sama2 sikit,perasan part diorang panjang gunung brdua tu..pastu tak tgk dh dejavu..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Saya nak promote sket blh? :) Saya ade jual inner tudung bawal supaya tudung bawal tu tk nmpk jarang. Boleh tgk kat link ni : http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/382437_353686854704599_1419201609_n.jpg

    Kainnya sangat lembut, selesa & senang nak pakai. Paling best, tak panas pun & ringan sgt bile kita pakai. :)

    Available colour : Black, dark grey, light brown, krim & putih.

    Harge : RM 9 amat² berbaloi dgn kualiti & keselesaannya apabile pakai. Sementara stok masih ade. Mmg berbaloi².

    Jika berminat, boleh terus hubungi : 012-9797763.

    Psst, inner ni takde di pasaran tau. :D Khas dibuat oleh saya sendiri. Hehe.

    ReplyDelete
  9. anda di tag...yaayyy....!

    http://karukordjagaus.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...