Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Monday, July 23, 2012

Ramadhan Ke-3

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

Cepat betulkan masa berlalu. Hari nie dah masuk 3 Ramadhan.

Nampak gayanya tahun nie tak berpeluang nak berbuka puasa bersama mama, abah dan adik2 tersayang di Kota Jembal.

Faktor masa, kewangan, kesihatan semua nya macam datang bertimpa2. Ini lah dugaan yang tak semua orang akan alaminya. Hanya orang2 yang terpilih sahaja yang bertuah untuk mengalami situasi sebegitu.

Macam tak best jer sebab tiap2 tahun mmg akan luangkan masa bersama2 dengan family.

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini. 

17 comments:

  1. Selamat berpuasa :)

    Sabar ye hadapi setiap dugaan...

    ReplyDelete
  2. x per uols
    weols ni lagik la
    sethn sekali belom tentu blh jmpa fmly
    lagi sedey taw....so be strong k

    ReplyDelete
  3. Ada org lain yg lebih besar ujian Allah berikan. Masih ada masa mungkin minggu ini bolehlah balik lagi pula dah gaji boleh hulur kat org tua...

    ReplyDelete
  4. ndak sabar untuk menanti yang seterusnya

    ReplyDelete
  5. sbr ek. inilah dugaan kt bpuasa. tuhan sengaja mguji kt :)

    ReplyDelete
  6. hehe sbr2....
    selamat menyambut puasa :-)

    ReplyDelete
  7. sabar..sweety pun antara org2 yg terpilih hadapi dugaan mcm ne..

    ReplyDelete
  8. xdapat balik yer.. bykkan bersabar yer..

    ReplyDelete
  9. xpa.. InsyaAllah nanti ada rezeki pose sama2..

    ReplyDelete
  10. mmg seronok kalau berpuasa dengan keluarga kan.. tapi apakan daya jika dugaan dah tiba.. sabar bebanyak ya... pasti ada ganjarannya nanti :))

    ReplyDelete
  11. saya ni pun dah lama tak balik kg,pada hal kg dekat je..bulan puasa ni pun ntah2 tak berkesempatan nk blk,tunggu raya je la..

    ReplyDelete
  12. salam ramadhan, jangan sedih-sedih.. dugaan tu sentiasa ada untuk menguji kesabaran hambaNya..

    ReplyDelete
  13. salam ramadhan utk sis dan family...baru on9 hari kelima baru ucap hikhikhik

    ReplyDelete
  14. salam Ramadhan..kesiannya tak dapat balik kg....raya kat mana pun takpa..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...