Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, July 25, 2012

Wordless Wednesday#39

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 


 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini. 

15 comments:

  1. sedapnyer kak...kenapa ditayang kat sini muahahaha

    ReplyDelete
  2. Lompat tikam ya? Sedapnya di makan sejuk - lemak masin dan manis. :)

    ReplyDelete
  3. lopak tike... my peberet la...kejam su tayang kat sini, kat melaka susah nak jumpa taw ^_^

    ReplyDelete
  4. Bulan puasa..
    kalau sedang buka kue ini rasanya memang lezat....

    minta yah....hehee

    Selamat berpuasa kawan
    ditunggu singgah
    (Wawasan)
    http://penyuluhp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. oooii saja jea tunjuk gambar makan sedap2 yea..adalah lebih baik kirim jea desert tu kat sini, saya dah kempunan dah ni!! tak baik biarkan saya kempunann....

    ReplyDelete
  6. lompat tikam....semalam macam nak beli, tetiba ambil pulut panggang sebab tengah panggang lagi ms ke kedai tu, alhamdulillh sdap sgt..esok lusa lah pulak ambil lompat tikam ni..

    ReplyDelete
  7. tak pernah makan kuih ni.jakun sungguh kan.hihi...

    ReplyDelete
  8. x pernah makan lagi kueh ni...teringin nak makan..huuu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...