Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, August 1, 2012

: : Bila Nak Dapat Nie....? :

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

Nak kata geram pun ada, marah lagi la ada, sakit hati ada jgk, nak nangis pun ada, nak ketawa pun ada.....

Kenapa ek?

Saya gila?

Bukan-bukan nie takde kena mengena dengan gila-gila...huahuahua.. Apa la yg saya merepek merapu meraban nie....

Nie semua pasal gaji.....gaji belum dapat lagi wei.......org dah bershopping sakan.... bukan duit tu nak wat shopping pun.....byk benda nak dibayar...tolong la paham..

Saya nie bekerja dengan tulang empat kerat saya.....saya bukan nak mengemis tapi saya mintak hak saya......

Mana gaji saya.....?

Ya Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.... Permudahkanlah urusan hambamu ini.....

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini. 

16 comments:

  1. Dah berapa hb ni x dpt lagi?nak dapat double kot..:D

    ReplyDelete
  2. laaa... awat x dpt lg...smoga dpermudahkan ye

    ReplyDelete
  3. kua sama dengan gaji dan bonus kot..kayoo..hehe

    ReplyDelete
  4. Untuk pengetahuan rakan-rakan...gaji julai mmg x dapat lagi...bonus? oohhh tak mungkin...nak dpt bonus tahunan pun payah

    ReplyDelete
  5. nak dpt sekali dgn bonus la tu hihihi...sabo2

    ReplyDelete
  6. Kita dh dpt dh....dh nk habis dh pun hahahaa

    ReplyDelete
  7. aduhaiiii kejamnya majikan su...sabo ye su... yelah kot, lambat tu sbb nak bagi bonus 2 3 bulan gaji kot..heee...

    ReplyDelete
  8. InsyAllah minggu ni dapat bonus sekali kut...

    ReplyDelete
  9. uik belom dapat lagi.. kenapa boleh jd mcm tu.. raya tak lama je lagi.. bykkan bersabar ye

    ReplyDelete
  10. Uikk,knpa blm dpt gaji? Xpa,pelan2mgkin masuk skali dgn bonus,trs shopping sakan la ... xD

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...