Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, September 21, 2012

Memang malu giler

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

eerrmmm nak cerita malu pulak.....tapi nak tulis jugak kat sini. 

Cerita bermula begini....

Cuaca mendung sangat. Masa tu jam menunjukkan pukul 5.05 ptg....dengan senang hati saya jalan laju2. Sebab angin kencang, dah la lalu bawah pokok. Takut gak mana tau ada dahan2 yang jatuh menimpa kepala kan.....mesti sakit. 

Kena la sentiasa berwaspada. Petang tu mmg dah nekad nak pakai selipar buruk jer balik umah.Kalau hujan pakai kasut mmg kurang selesa jadinya.

Nak dijadikan cerita baru jer jalan tak sampai 5 minit..huhuhu...selipar putus......aduyai.....apa la nasib.....nak patah balik ke ofis...tidak lah...hujan turun dgn lebat pastu dengan angin cam ribut taufan jer...pakai payung pun x guna....kt otak nie dah macam2 pk....apa nak buat...

ting..ting..ting...idea

Dengan muka tak malu..tanggal selipar buruk tu dan keluarkan stapler dr beg dan stapler selipar itu.....hahahahaa...

Dalam hati..mintak2 la selamat sampai ke Stesen Shah Alam. Masa tu nak putus terus pun tak pe. epat kul 6.25 ptg sampai jgk kat Shah Alam. 

Sampai umah.....selipar selamat masuk dlm tong sampah...memang dah tak leh nak dibaiki...jahit putus..jahit putus..buang terus

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini. 

4 comments:

  1. hehehe...sya pun pernah mcm ni...jom baca sini http://msvelentine.blogspot.com/2012/06/biar-putus-cintajangan-putus-selipar.html

    ReplyDelete
  2. nasib baik sempat tiba, kalau tidak berkaki ayam....

    ReplyDelete
  3. ting ting ting idea.. hehe.
    penah jugak time jalan2 selepar putus,
    pura2 je tak malu tp malu sangat.
    hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...