Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, October 10, 2012

Maaf..status itu mengelirukan

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

Sepertimana entry saya sebelum ini MIMPI, saya sangat-sangat berbesar hati dengan rakan-rakan blogger yang sudi menjengah blog saya yang semakin menyepi nie.

Terima kasih buat Aisy_Hasiha, nur anis ros_reeza, KakZakie, Wanieys a.k.a IbuQalief, Azzah dan Mrs. Norrie.

Kata-kata semangat dari kalian sangat2 saya hargai walaupun kita berkenalan hanya di alam maya tetapi terasa diri kalian dekat di sisi saya. 

Buat kawan-kawan yang telah memberi komen yang positif di FB milik saya, terima kasih byk2 tp andaikata "status" saya itu buat kawan-kawan terkeliru saya mohon maaf. Ucapan-ucapan tahniah dari kawan-kawan saya anggapnya sebagai satu doa buat saya. Terima kasih buat semua


Terkejut jugak sbb dapat ucapan tahniah. Maybe kawan2 tak membaca status tu dari awal sehingga akhir. Saya tak boleh salahkan kawan-kawan jugak. Kerana saya sangat yakin. Kawan-kawan pasti menunggu perkhabaran gembira dari saya.

Buat semua kawan-kawan. Saya sangat menyayangi kamu. Saya doakan kalian semua berbahagia hendaknya dan tetap berada di sisi saya dan menjadi kawan saya sehingga ke akhir hayat 

P/S: Aisy_Nasiha, saya tak dapat nak jengah blog awak. Ada prompt tulis "Profile not available" 

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini. 

11 comments:

  1. tula. sy pun ingat bebetul tadi. kekadang mimpi tu boleh jadi kenyataan juga. mungkin byk sgt pk tu sampai termimpi-mimpi.. apapun sy doakan moga apa yg dimimpikan menjadi kenyataan. amin ya rabbal alamin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikhikhik...sorry awak...tq atas doa awak utk saya....

      Delete
  2. Ni mesti tk baca betul2 tu...xe la, ramai yg bg tahniah maknanya mcm awk cakap banyak yg mendoakan, harapnya awk cepat dikurniakan zuriat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sue tak boleh nak jengah blog awak...mcm ader something error jer...

      Delete
    2. Su, xtahu lh pulak mcm mana leh jd gtu..nati sy try tgk apa blh buat ye.

      Delete
  3. ai terlepas apa2 ker???
    if betui khen best
    moga termakbul mimpi dan doa`s kawan2 tue

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak..akak privatekan blog akak kan...lini tak dpt nak tgk entry terbaru akak

      Delete
  4. Apa2 pun semoga mimpi tu jadi kenyataan.

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah.. moga nanti ada rezeki utk lini...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...