Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, December 12, 2012

Sampai hati Cik Ti

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 


Earphone oh earphone......

Baru nak memanjakan earphone kt telinga dah ilang. Semalam letak kat atas beg sebelah meja solek. Disebabkan kepenatan memasak tengahari so abaikan jap jer earphone tu.

Terlupa nak simpan earphone dlm beg malam tadi. Lepas tengok cerita "High Risk" terus jer tido.

Pagi tadi tanya husband ada nmpk earphone. Husband cakap tak nmpk pun. Cari punya cari telek belakang almari sbb pikir maybe jatuh kut....alih2 nmpk wayar bercerai berai....OMG Cik Ti main dalam bilik dah.

Husband bg pinjam earphone dia tapi tetap tak sama sbb earphone saya tu husband yg bagi bersama2 ngan HP baru tu....Sedih sgt2..tak tahu nak ckp camner....walaupun boleh beli yg baru tp tetap tak sama.

Bercakap tentang Cik TI. Masa saya beli umah kat Taman Meru tu, Saya dah tgk keadaan umah tu macam ok. Tak ada tanda2 ada Cik Ti pulak. Alih2 lepas seminggu pindah...tu..ddiiiaaaa.....umah cam hampeh.

Tentang umah cerita next entry. 

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini. 

7 comments:

  1. pantas betul cikti buat keje ye su..heheee..

    ReplyDelete
  2. alahai cikti....takde benda lain ke nak digigit..

    ReplyDelete
  3. cikti mmg suka beraksi dimana saja........hahahaha

    ReplyDelete
  4. Kena hati2 lain kali ye.. Dh pasti ada ti ni dlm umh kena buat sesuatu ye.. Takut jadi penyakit lak kalau dibiarkan.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...