Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, January 30, 2013

1st Entry 2013

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 


 Masih ada yang sudi menjenguk ke teratak Tentang Kita? Mesti ramai yang tertanya2 ke mana hilangnya tuan blog nie kan? 

Saya tak menghilangkan diri. Ada jer di sini. Alhamdulilah saya sihat cuma kesibukkan tidak mengizinkan saya untuk berceloteh di sini.Harap teman2 semua sihat hendaknya. 

Kepada mereka yang baru menerima cahaya mata, bonus, kenaikan pangkat dan apa2 yang mengembirakan tahniah saya ucapkan. Kepada yang dilanda resah ditimpa musibah, tabahkanlah hati anda. Semoga mendung berarak pantas dan matahari kan menjengah hidup anda.

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.  

9 comments:

  1. slm owh nnt update entri byk2 lps ni ye.sy pun dh 4 bln gak jrg update sbb tiba2 jobless,alhamdulillah 4 bln xda kje,jumaat ni hr pertama sy di tpmt br.ms xda kje rs down n x tau nk share apa kt blog.skrg dh ceria kembali alhamdulillah.smga sis pun ceria kembali ^^

    setiap musibah tandanya Allah msh sygkan kita semua.pelangi sentiasa ada utk kita,insya Allah :)

    ReplyDelete
  2. Ai buat apa tu? Lama juga sue tak update blog.. Ni dah kembali rajin tulis ye

    ReplyDelete
  3. patut lama tak nampak..bizi rupanya
    moga 2013 tahun cemerlang buat kita semua.....

    ReplyDelete
  4. kalau sibuk sangat update je 2 minggu sekali pun jadilah

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum sue...mama singgah sini...;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...