Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Thursday, August 15, 2013

Diabaikan selama 2 bulan

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


 Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ogos 2013. Puasa sudah berhari raya pun sudah.Memandangkan usia semakin meningkat, rasa nak berhari raya tu dah tak ada. Keseronokkan hanya ada di bulan Ramadhan Al-Mubarak aje.

Harap masih ada kesempatan untuk bertemu Ramadhan akan datang. Tahun nie giliran saya beraya di kampung di Kota Jembal, Kelantan. Takde la meriah mana tapi saat berkumpul adik-beradik tu yang paling indah. Rasa macam tak nak balik Meru, Klang semula

Blog nie pun dah terabai selama 2 bulan. Bukan takde cerita nak dikongsikan dengan kawan-kawan. Terlalu banyak benda yang ada di kepala nie cuma kesempatan tu terhad sangat. Nak hadap pc 24 jam memang bukan rutin saya la. Ada perkara yang lebih mustahak perlu diselesaikan. 

Terima kasih buat kawan2 yang sudi singgah kat sini, nmpk gayanya dah kena mula mengupdate blog selepas nie. 

Fighting linniey fighting !!!!!

Sayang korang semua

Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.

4 comments:

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...