Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, August 16, 2013

Serba salah

Seringkali terjadi bila naik public transport. Nak bagi tempat duduk pun leh jadi serba salah.

Dalam otak ligat pikir. Mata duk perhati jer tang perut tu. Kalau orang tua atau budak kecik leh aje ditengok ngan mata kasar. Yang perut besar ni...

Mengandung ke? kalau pakai baju ngandung tu taw la sah2 ngandungkan. Yang pakai seluar n baju blouse??? camner tu..

Dah byk kali kena..


Saya: kak, duduk la

Wanita: eh xpe dik. akak x ngandung

Saya: ye ke? maaf kak

Wanita: xpe dik

Saya: (tiba2 je malu sendiri)

kalau x bagi duduk nnt org kata pentingkan diri dan tak prihatin......
posted from Bloggeroid

http://azumylini.blogspot.com/2013/08/serba-salah.html

3 comments:

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...