Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, November 13, 2013

Kenapa begini...?

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia 

Sejak akhir-akhir nie sukar untuk saya lelapkan mata. Entah apa yang mengganggu fikiran kadang kala saya pun tak tahu...

Gilakah saya? 

Kadang-kadang fikiran terbang entah ke mana. Kadang-kala otak macam kosong ajer. 

Bodohkah saya?


Hati seakan rasa kehilangan sesuatu. Hati seolah-olah mati. Hari-hari yang dilalui seakan sunyi sepi. Dalam keriuhan aku sepi. Dalam tawa ada duka. Dalam duka masih kah ada ruang untuk aku rasa bahagia.

"Ya Allah, di saat aku rasa aku tak punya sesiapa, aku yakin Kau ada untukku"


::: Yang berlalu biar pergi usah kenang lagi. Patah tumbuh kan berganti, hitam putih kehidupan itu menyakitkan :::

 Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.

 

7 comments:

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...