Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Friday, November 22, 2013

Stress

Assalamualaikum...

Pertengahan tahun nie saya ada ikuti Kursus Pendidikan Pemandu (KPP). Nie dah masuk bulan November. Ujian komputer tak ambil lagi. Bila difikir semula dah lama rupanya saya tak balik ke Sabak Bernam. Lupa nak bagitau ujian KPP tu mak mertua saya daftarkan nama saya kat sekolah memandu di Sabak Bernam.

Baru-baru nie husband ada tanya saya, bila nak hbskan kursus tu. Saya buat muka seposen je. Bukan tak nak habiskan kursus tu tapi tak ada masa. Banyak hal nak kena fikir dan buat. Saya tau lesen tu sangat penting dan amat diperlukan masa2 kecemasan. Tapi yang penting kena belajar memandu dulu la.

Doakanlah saya semoga saya boleh habiskan kursus san dapat lesen P dengan segera.

Terima kasih kerana sudi singgah...

4 comments:

  1. moga segala urusan dipermudahkan...mulalah terfikir bab ni pula...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam hati nie ada perasaan takut nak drive. bila fikir banyak sangat kemalangan maut berlaku. bila ada dalam keeta rasa macam tak selamat jer..bila kita berhati2 oarang lain cuai pun sama jugak kan...

      Delete
  2. same la ngan Asiah time blaja kete hr tu. Tuhan je la tahu btpa takutnya. Tapi lama kelamaan jadi ok...kuatkan semangat tau. Jangan takut...;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...