Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Tuesday, August 26, 2014

Pasang sportlight

Assalamualaikum..

Hajat malam nie nak masak ayam masak cili padi tapi apakan daya. Husband nie kan kalau nak buat apa2 tak pernah nak bgtau dulu.

Balik dari keje tadi terus singgah ke bengkel kereta. Ayoyo ingatkan nak tukar mentol kereta yang terbakar je alih2 nak pasang sportlight bagai. Aduhai laki oooiii...sudah2 la duk touch up kereta tu. Negeri Selangor nie dah banyak sangat lampu...lampu jalan penuh je....wat pe nak sportlight lagi? Nak suluh bendanya?

Kalau dah nama laki kan. Dapat gaji duk make up kereta. Yang bini nie duk garu kepala yg tak gatal. Nak marah tak boleh dah memang tu yang dia suka. Kalau dibiarkan nnt makin melarat pulak la. Aduhai laki ooii..yg x penting tu biarkan jer la dulu...

Husband korang mesti macam nie jgk kan?

4 comments:

  1. yeayyyy lini update dah hehehee...dah minat dia linie oiii..selagi tak kacau belanja lain ok la tu hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa muda duk kumpul duit nie la nak ingat masa susah..kalau x ingatkan dia makin galak ler dia

      Delete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...