Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Wednesday, September 17, 2014

Cabaran 30 Hari # Hari 13 : 5 Blog Kegemaran Anda

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Ini adalah senarai blog yang menjadi kegemaran saya. Boleh dikatakan hari2 mesti dan wajib jenguk blog2 nie.

http://www.benashaari.com/
  

Org selalu duk pk negatif asal citer pasal bro nie mesti ada yang kata nak tumpang populariti la...nak up follower la...itu la ini la...semua ion2 negatif nie saya tolak tepi. Walaupun bro tu x pernah kenal saya, saya x pernah pun nak amik ati ke apa. Apa yang penting setiap entri yang bro nie post saya akan baca...yang positif saya amik kalau saya pk itu negatif saya tolak tepi.....senangkan.

http://kasihaleeya.blogspot.com/


Owner blog bernama Kak Filla. Suka baca blog akak nie sempoi betul. Paling best bila Kak Pilla bercerita tentang 3 org puteri kesayangannya tu..Tak lupa jugak husband Kak Pilla iaitu Pak Radie....Suka baca keletah anak2 akak nie ada yg suka mengusik dan yang paling best part anak yg suka berdrama airmata tu....

http://myputeri21.blogspot.com/


 Blog nie wajib ok. Sebab nie blog kawan saya. Kami dah berkawan hampir 18 tahun. OMG lamanya. Macam tak percaya je. Cepat benar masa berlalu. Blog nie banyak mengisahkan ttg kehidupan peribadi dan yang terkini banyak bercerita ttg Kelab Blogger Ben Ashaari. Hebat kawan nie

http://www.azlitamasammanis.com/


Blog milik Kak Azlita Aziz @ Kak Ita lebih cenderung kpd masakan. Macam2 ada masakan melayu, kuih muih, kek, minuman dan macam2 lg .Yang paling penting Kak Ita selalu berkongsi resipi. Part nie yang paling saya suka....tengok aje gambar2 dalam blog nie buat saya sentiasa lapar..


Pemilik blog nie namanya Aty. Mula2 jatuh cinta dengan blog nie sebab decoration rumah. Pemilik blog nie rajin deco rumah dia....Cari ilham deco rumah di sini tp rumah saya tak secantik umah Aty...sob..sob..sob




Terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog ini.

2 comments:

  1. heheheh tq lini muahhhh2,sayang kamu banyak2...dalam tak sedar hampir 20 tahun dah,tq so much....yeayyy cik sue suka jugak blog aty tu...bestttt

    ReplyDelete
  2. haii ida datang dari cabaran yang sameee wiwiwiiiii....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...