Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Monday, November 17, 2014

M.A.R.A.H

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Bila kali terakhir anda marah?

Apa yang menyebabkan anda marah?

Apa yang anda buat bila anda marah?

Apakah perasaan marah itu memberi kesan kepada hidup anda?

Terbeban dengan perasaan nie. Dah tak boleh nak bersabar lagi. Akhirnya kipas tu hancur jugak. Barang hancur boleh beli lain. Hati hancur...bagaimana?

Terima kasih buat orang yang meletakkan saya dalam masalah begini. Terima kasih buat mereka yang sentiasa berada  di sisi memberi sokongan dan dorongan.




4 comments:

  1. perlahan2 mengawal emosi... saya pun pernah marah tapi bila saya baca ayat Kursi... hati saya tenang... yes hati memang still marah tapi marah yg terkawal... jangan lepaskan sesuka hati marah tu... maaf mengajar

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemarahan tu dah disimpan bertahun-tahun...dah hbs sabar dh...still belajar tuk redakan kemarahan

      Delete
  2. salam
    kali terakhir saya sangat2 terasa hati sampai menangis2 tak berlirik awal th ni...dek kena maki dan marah oleh jiran depan rumah...yg gila meroyan..selama hidup ni mak ayah dan suami tak pernah marah...dia sekeluarga menyeang dan memaki hamun saya dek kerana percayakan bomoh...dah ramai yg kena..dah ramai yg pindah dek tak tahan dgn perangai gila mereka..tp saya tetap bertahan disini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade jugak gila merioyan macam tu sekali....teringat tuan umah saya dulu masa tu saya duk keramat au3 KL...tuan rumah pun meroyan bagai...x bagai family ziarah umah sewa...penyewa je kena duduk situ dan x boleh ada org dtg umah tu

      Delete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...