Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu

Marquee

Kelab Blogger Ben Ahaari

Popular Posts

Thursday, February 19, 2015

Sambal Hitam Pahang

Assalamualaikum

Entry nie dah hampir berkulat duduk kat dalam draft je. Meh le jamu mata ye. Tak masak beria pun hanya masak cekodok je. Bukan nak cerita pasal cekodok tu tapi nak cerita pasal sambal hitam keluaran Fauziana Zone Enterprise @ sambaljin.blogspot.com

Sambal hitam nie mmg best. Kalau ada yang x tahu meh nak kabo sikit.....sambal hitam nie diperbuat dari belimbing buluh...mesti ramai dah kecur air liur kan. dah terasa masam2 kan...Nak bgtau nie sambal hitam keluaran Fauziana Zone Enterprise mmg best sangat2.....sambalnya tak masam dan tak pedas sangat sesuai untuk saya yg tak berapa makan masakan pedas.

Sambal nie sesuai di makan dengan apa2 sahaja... nasi sudah tentu la...nak makan dengan cekodok mmg terbaik...nk makan dengan roti pun sedap sgt.....

Tak mahal mana pun..harga sangat berbaloi dengan kesedapan sambal ini. Anda mesti cuba... Bila dah cuba mesti tak boleh lupa...... Jangan lupa taw jenguk blog Puan Fauziana...bukan ada sambal hitam je... macam2 ada

Sampai jumpa lagi..daaaa

2 comments:

  1. Salam... kakak saya pernah datang Sabah dan bawak sambal ni.. memang sedap tapi susah nak dapat lah kat sini... kalau habis kena gi Pahang baru dapat... jadi makan pelan2... tapi habis jugak sudahnya... dah takder lagi dah

    ReplyDelete
  2. sambal hitam?kesian saya sebab saya tak pernah dengar sambal warna hitam. >_<

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi untuk meninggalkan komen anda di sini. Perhatian anda amatlah dihargai. Sayang anda2 semua....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...